Depp inför 2007

Har haft en jobbig natt. Kalle är sjuk och har hostat hela natten och legat kloss mot mig varm som en kamin. Var uppe en timme och gav astmamedicin och febernedsättande och hade sen svårt att somna om. Så idag känner jag mig lite hålögd.

Har lite konstiga vibbar inför 2007. Vet inte hur jag ska förklara det hela, men jag känner inte att det finns så mycket att se fram emot och det stör mig. Jag är ju en planeringsmänniska och jag gillar när kalendern är fullproppad av saker att längta efter. Men 2007 är i stort sett helt tomt och jag har känslan av att det inte kommer att hända så mycket av intresse. Jag hade nästan lite ångest i kroppen på nyårsafton att 2006 var slut, jag har tyckt att det var ett händelserikt och roligt år. Hoppas att jag har fel om 2007!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Måste först och främst säga att jag inte åkte flygbuss till Arlanda, och att jag faktiskt gjorde massor av utflykter första dagen. Mådde (kors i taket) bra när vi landade i London vid halv elva tiden!! Men fy så illa jag mådde tidigare på morgonen... blä...

Trist med en sjuk Kalle. Krama honom från mig!!

Klart 2007 blir bäst för dig vännen. Mycket kommer hända... roliga grejer! Du kommer säkert att ha samma ångest nästa nyårsafton. ;-)

Så kul, eller rättare sagt ännu roligare med din blogg nu när jag inte sitter i rummet bredvid...

Kram från Skåne

2007-01-03 @ 08:55:20
Postat av: Anonym

Det lät ju inge kul.

2007-01-03 @ 16:29:36
Postat av: KB

Jag skrev det ovanför...

2007-01-03 @ 16:30:06
Postat av: KB

Än så länge har det inte varit bra år! *grr*

2007-01-04 @ 10:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0