Det blev inte som jag tänkt mig!

Det blev verkligen inte som jag hade tänkt det igår. Det blev ingen musfredag hemma med familjen och det blev ingen diskussionsgrupp. Istället blev det öl och drinkar på jobbet. En efter en droppade folk av och till sist var det bara jag, Linda och chefen kvar. Dan dök också upp och vi satt och surrade. Sen gick vi på Restaurang Elverket och käkade middag allihop och vid elva åkte vi hem. Otroligt trevligt!

Idag har jag dock ont i huvudet och känner mig lite seg. Ska städa, handla och tvätta nu, sen kommer Kattis och Lelle på middag klockan fem. Ska bjuda på den goda kycklingen med champinjonsås som jag gjorde förra helgen. Den var en riktig höjdare!

Min roliga jobbgrej har för övrigt blivit ännu roligare, men jag kan som sagt inte avslöja något ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0