Död mans kista

Såg "Pirates of the Caribbeans- dead mans chest" i helgen och blev aningen besviken. Rolig- absolut. Overklig- mycket. Men bra? Naaaeeej, jag kan inte bestämma mig.

Johnny Depp har aldrig gjort en bättre roll än den som Kapten Jack Sparrow och det är ju helt klart han som gör filmen. Varför blev jag då besviken? Det var väl för att jag hade lika höga förväntningar på tvåan som på ettan, vilken var en höjdarrulle. "Dead mans chest" höll helt enkelt inte samma klass, även om den bjöd på fler skratt. Underhållande, men inte mycket mer än så.

Betyg: AAAAA

133335-44

Kommentarer
Postat av: Kattis

Såg den filmen för ett tag sedan (premiären på bio) Gillar ju inte såna filmer, men tiden gick fort och den var ok - faktiskt! Är dock inte nåt jag skulle se om jag själv fick välja. Ger den också en 2:a!!
Kram!!!

2007-01-23 @ 08:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0