En dementi jag inte tror på...

Läste idag att Mårten Andersson dementerar att han själv ville åka ut ur Lets Dance. Han skyller på att det var TV4 som fick det att låta så genom att klippa ihop det han sagt. Jag vidhåller dock att det var uppgjort på förhand. 

Har en sån kul och spännande grej på G. Återkommer närmare när jag kan säga något. Erkänn att ni blev nyfikna nu!

Guuud va less jag är på snön och vintern. Nu har barnen fått åka snowracer några gånger. Tack, då räcker det. Nu får det gärna bli varmt igen så man slipper frysa arslet av sig varje gång man går ut. Och då har vi ändå bara några minusgrader. Inte 30 som längst uppe i norr. Men jag vill ha vår!



Kommentarer
Postat av: Kattis

Men berätta då!!! Nyfiken som faaan! ;-)

2007-01-30 @ 09:11:48
Postat av: A

Hihi! Återkommer som sagt! :)

2007-01-30 @ 09:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0