En rolig lördag

Hemma efter en mysig dag på museum! Kalle var fascinerad, intresserad och rädd på en och samma gång. Han trodde att alla djur levde och var lite skraj över att gå fram och känna på dem. Isabella tyckte att det var roligast när jag, Pata och Kalle tävlade om vilket djur vi kunde hoppa lika långt jämfota som. Jag slog en groda med några centimeter. Skyller på att jag hade tunga skor på mig.

Nu diskuterar vi vad vi ska äta till middag. Jag vill gå ut och äta på en thailändsk restaurang som ligger i närheten, men Pata vill beställa hem. Som vanligt orkar jag inte kriga och kommer nog att låta honom vinna. Skit samma, det blir thaimat hur som helst. Och lite rödvin förstås!

Nu ska jag ringa lillebror Micke som fyller 28 år idag! Snorungen börjar bli stor. Två år kvar tills vi får åka upp på 30-års fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0