Ett år har gått!

Idag för prick ett år sedan låg jag i plågor. 09.23 föddes Isabella på Danderyds sjukhus så idag firar vi hennes ettårsdag. Sjöng för henne i morse och i kväll ska vi fika och ge presenter! 

Känner mig grymt trött efter helgens festligheter. Nu ska jag jobba hårt i veckan, träna och äta ordentligt och sen vila massor i helgen. Måste vända den onyttiga trenden. Så fort jag börjar träna igen blir jag ju mycket piggare. 

Saknar Kattis här på jobbet. Det är tyst och tomt utan henne. Hoppas att du har det bra på nya jobbet vännen! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Du Måste ge Isabella en Stor kram från oss i Söderköping.
Hoppas verkligen hon får en jättebra och mysig födelsedag.
Och god fortsättning på dig!:-)
Kramar Linda

2007-01-02 @ 10:49:01
Postat av: KB

Ringer ikväll o sjunger för gumman :-)

Kramis

2007-01-02 @ 10:54:06
Postat av: A

Linda- Ska ge henne en kram från er! God fortsättning på dig också! : ) Ska vi kanske ta och planera in ett datum snart då vi kan komma och hälsa på er?

KB- Gör det! Hörs då! Kram!

2007-01-02 @ 12:11:11
Postat av: Erica

Grattis till lillkråkan från tant Erica

2007-01-02 @ 12:18:13
Postat av: linda elvelin

Gratta din lilla trollunge så mycket från storkusinen! puss o kram
Linda

2007-01-02 @ 16:17:53
URL: http://www.rebtel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0