Flygplansdrömmen igen

Har sovit gott som en björn i natt. I normala fall hör jag ju allt runt omkring mig trots att jag sover, men i natt har jag varit i dvala. Skönt! Drömde dock flygplansdrömmen igen.

Gör ju det ganska ofta och den utspelar sig alltid i mammas och pappas hus utanför Luleå. Det konstiga med drömmen är att jag alltid ser ett flygplan i luften som jag förstår kommer att krascha. Det kör rakt mot huset och vi tvingas kasta oss ned på marken för att undkomma. Men planet störtar aldrig på huset och det är aldrig någon av oss som skadas. Det är också skumt att min pappa aldrig är med i drömmen. I natt var det jag, mamma, Patrik och Isabella som såg planet störta på vägen utanför huset.

Tjoho fredag idag! Alltid lika roligt och skönt! Ska på diskussionsgruppen klockan fem, sen ska jag raka vägen hem, ta på mig sköna myskläder, hälla upp ett glas rött och äta kycklingwok. Sedan blir det musfredag med Kalle!

Kommentarer
Postat av: Erica

Du borde kolla upp vad den där drömmen betyder!

2007-01-12 @ 09:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0