Frisk som en nötkärna!

Nu är jag back in business! Har haft världens skummaste sjukdom. Bara feber och huvudvärk. Vid lunch igår låg jag nedbäddad med kläder på och med dubbla täcken och höll på frysa ihjäl. Hade hög feber och sov i två timmar. Men på eftermiddagen kände jag mig frisk. Hur konstigt är inte det. Linda säger att jag är som ett barn, får höga febertoppar och sen blir jag frisk på en handvändning.

Nåja, nu är jag på topp igen! Har en del att ta igen på jobbet. Men fulblogga måste jag göra trots att jag har högar med jobb liggandes.

Vår superlugna helg kommer nog att spricka- som vanligt. Pata föreslog igår att vi skulle bjuda hem Jonny och Maria och deras barn på middag på lördag och det vill jag gärna! Så klart! Jag är alltid på! Älskar att vara social och träffa folk och Jonny och Maria är det hundra år sedan vi träffade. Hoppas att de kan!



Kommentarer
Postat av: KB

Du behöver frisk luft!! Ut ur smoggen och kom hit upp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-01-18 @ 13:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0