Jodå!

Fick känna av skattesänkningen igår! Tackar, tackar! *bugar och bockar*. Första privata positiva effekten av maktskiftet. Nu kommer visserligen A-kasse höjningen men i slutändan får, i alla fall jag, ett överskott. Trevligt!

Hurra, i dag ska jag på krogen med Ulrika. Har suttit och kollat menyn och funderat lite på vad jag ska stoppa i mig för gott. Det lutar mot en smaskig hamburgare med klyftpotatis och bea-sås. Låter väl inte helt fel?! Naturligtvis blir det rödvin till det och kanske någon drink. Och en massa surr!

Har kläder på mig idag som jag inte har haft på länge på grund av att jag känt mig för tjock. Nu vågade jag dra på mig dem och de känns bra! Det nyttiga livet har gett lite resultat! Men efter min planerade fettchock till mat ikväll kanske de inte sitter lika snyggt, men då har jag druckit vin och bryr mig inte längre. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0