Lördag igen!

Skrev inte så mycket igår. Jag var bakis och trött. Men det hade inte hänt något om någon undrade. Jag hade en mycket trevlig kväll med Ulrika som slutade på krogen. Kom hem sent, drack alldeles för många drinkar och, ja, ni vet ju hur man brukar må då. Kommentarer överflödiga helt enkelt. Jag kan bara konstatera att jag inte ska dricka vodka lime på väldigt väldigt länge!

Lets Dance igår. Fy fan vad jag skrattade när ragatan Malou von Sivers druttade på röven! Jag stör mig grymt mycket på henne och höll tummarna för att hon skulle få åka hem igår. Min favorit i tävlingen är helt oväntat Tobbe Blom! Och Martin Lidberg!

Ikväll ska vi ha middag med Jonny och Maria som inte kunde komma förra helgen. De har med sig sina pojkar som är 3 och 5 år och Kalle håller på att längta ihjäl sig efter att få leka med dem. Så nu är jag i fixartagen igen, städar, diskar och pysslar. Ska bjuda på potatisgratäng och fläskfilé i svamp och broccolisås. Gött!

Barnen är lite förkylda och jag känner tyvärr att det ligger lite virus och gömmer sig i min kropp också. Ska proppa i mig två alvedon och hålla tummarna för att det inte bryter ut. Jag brukar klara mig, peppar, peppar.



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh vad trevligt. Hoppas ni får en toppenkväll. PUSS.

2007-01-28 @ 00:39:27
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Em

Hej hej, jag halkade in här av en slump via Kerstin. Skrattade när jag läste om Malou von Sivers, ha ha. Jag stör mig också på henne - hon ringde en gång till min fd arbetsplats och skulle ha tag i någon och jag råkade svara, och hon var sjukt otrevlig och bitchig. Haha, kul att hon ramlade på ändan ;-)

2007-01-29 @ 02:12:40
URL: http://chicpicks.blogspot.com
Postat av: A

Ja, verkligen! Hoppas hon åker ut nästa gång!

2007-01-29 @ 10:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0