Magsjukevarning igen!

Huga. En tjej på jobbet går omkring och mår dåligt och hennes dotter hade magsjuka förra veckan så det är ju inte så svårt att gissa vad som är på gång. Fan också, nu lär man ju åka dit på någon äcklig kräksjuka. Min stora skräck! Hatar att kräkas! Det enda som är positivt är väl att man går ned några kilo i vikt på köpet.

Har halsbrännan Olle efter helgens festande. Nästa helg är helt tom i kalendern och jag hoppas att den fortsätter vara det. Då vill jag bara ta det lugnt för en gångs skull. Vill åka på Naturhistoriska museet eller på badhuset med Kalle och bara mysa med familjen!

Fyra veckor kvar tills Isabella ska skolas in på dagis. Så skönt det ska bli att vara hemma och ta det lite lugnt i två veckor. Och sen blir ju livet normalt igen till min stora glädje!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0