Min lilla sessa!

Lillstumpan har varit hos läkaren och tagit prover så vi får se vad det är hon dras med. Läkaren tyckte att hon var lite "sårig" i halsen så det kanske är något sådant skit. Andningen och lungorna lät i alla fall bra så lunginflammation är det inte. Hoppas att hon blir frisk snart då. 

Åh, vad skönt med fredag imorgon! Jag ska vara med i en diskussionsgrupp efter jobbet imorn och prata om cola light i en och en halv timme. För besväret får jag 400 kronor som jag ska handla kläder för! Jippie! Bra betalt för att surra skit i 90 minuter! Och är det något jag är bra på så är det just att surra skit!

Har en superrolig jobbgrej på gång, men kan tyvärr inte avslöja mer än det. Återkommer om det senare! 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Fy fansen vad lättförtjänta pengar! Vill också! :-)

2007-01-11 @ 14:38:53
Postat av: A

Eller hur! Sjukt bra!

2007-01-11 @ 14:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0