Morr!

Fy fan vilket dåligt humör jag har varit på ikväll. Kände för att döda någon på tunnelbanan på väg hem, gärna nån på SL eftersom allt var försenat hela tiden. Herregud, det blir lite kallt och då kan man inte köra tågen eller?

Patrik var i farozonen för mitt humör när jag kom hem. Fick bita mig i tungan för att inte vara en überbitch.

Nu har jag varit och lyft vikter på gymet och genast känns det lite bättre. Vete fan vad det är med mig dock. Antingen har jag smittats av Linda som är på ett jävla humör, eller så har jag fått PMS av sällan skådat slag. Hoppas jag vaknar på rätt sida imorgon! Grrrr!

Kommentarer
Postat av: Erica

Man får vara på ett kasst humör ibland, och du är duktig du som biter dig i tungan inför Pata... Så bra är inte jag, Micke får höra lite väl ofta på mina irritationer ibland..stackarn!!

2007-01-24 @ 20:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0