Mygel i Lets Dance?

Diskuterade Lets Dance med Jonny och Maria i helgen och Jonny väckte tanken hos mig att det var uppgjort att Mårten Andersson åkte ut. Och ju mer jag tänker på det desto mer övertygad blir jag om att det var så. Han ville nog inte vara kvar efter allt bråk med sin danspartner Helena och alla sin skador och hade säkert bett om att få åka ut. Varför skulle han annars åka ut före stolpskott som Malou von Sivers, Yvonne Ryding, Lasse Brandeby? Så dålig var han inte. Mårten var dessutom bara lättad över att bli utröstad.

Nej, jag tror att det var bestämt på förhand vem som skulle åka ut och alla som röstade slösade därför bort sina pengar i onödan. Sug på den!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Tror absolut att det var uppgjort. Han ville helt klart inte vara kvar!

2007-01-29 @ 12:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0