Shit vilken lång lista jag snodde av Erika

Tio första:

Första bästa kompis: Jenny
Första bil: En vit opel
Första kärlek: John
Första husdjur: Min hund Diddi
Första egna semester: Festresa med Jenny och Elin till Magaluf
Första jobb: Sommarjobb på Brändöserveringen
Första köpta skiva: "Use your Illusion 1 & 2" av Guns´n Roses.
Första piercing: Öronen.
Första konsert: New Kids On The Block i Globen!

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: En romdrink i lördags.
Sista bilfärd: Taxiresan hem från Linnea i fredags.
Sista filmen du såg: Robin Hood igår på tv.
Sista bubbelbadet: På juldagen på en relaxavdelning.
Sista spelade cd: En skiva som Patrik bränt.
Sista gången du grät: Nyårsdagens morgon då jag var lite full...hmmm...
Sista måltiden: Lasagne till lunch.
Sista samtalet: Med Linda för att jag inte kom på New Kids On The Block.
Sista du gjorde innan du somnade: Pussade på Kalle.

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej, inte dejtat.
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja!
Varit på tv? Ja, och ikväll syns jag tydligen i bakgrunden i dokumentären om Graaf-systrarna.
Fått ditt hjärta krossat? Ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej.
Haft ett one night stand? Ja.
Busringt till nån? Ja.

Sju saker du har på dig idag:

1. Trosor.
2. Jeans.
3. Grå tröja.
4. BH.
5. Svarta skor.
6. Förlovningsring.
7. Smink.

Sex måsten:

1. Måste känna under sätet i flygplanet att det finns en flytväst.
2. Måste säga till mina barn att jag älskar dem varje dag.
3. Måste prata med mamma varje dag.
4. Måste ha minst åtta timmars sömn.
5. Måste gå ned i vikt.
6. Måste alltid ha läppglans och minttabletter med mig.

Fem saker i rummet där du befinner dig:

1. Adventsstake (ut med fanskapet nu!).
2. Dator
3. Penna
4. Kaffemuggar
5. Radio.

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Patrik
2. Mamma
3. Linda
4. Kattiz och Wiveka (Det blev visserligen fem)

Tre val:

Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Chips.

Två saker att göra innan du dör:

1. Gifta mig med Pata.
2. Köpa hus.

En sak du ångrar:

1. Några förhållanden. Borde ha varit singel istället för att slösa bort tid på dem.

Kommentarer
Postat av: kerstin

Åh, NKOTB....

2007-01-08 @ 14:18:36
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Erica

Haha, min lista fick vit text såg jag för ett tag sen. Vet inte hur det kunde bli så. Så jag raderade den...gick ju inte att läsa, tur du hann sno den =)

2007-01-08 @ 14:34:28
Postat av: Kattis

Älskar att läsa dina listor. Nu måste jag ju se reprisen på dokumentären om Systrarna Graaf och deras mamma på lördag! Såg bara lite igår, harju fastnat i dokudåpan "Middagen".

2007-01-09 @ 08:16:22
Postat av: A

Kerran- Ja, visst är det lite coolt med NKOTB ändå! Att ha sett dem!
Erica- Vilken tur! Har tänkt på det sen du la ut den men snodde den först idag!
Kattis- Tur att nån gillar mina listor! : ) Jag var en riktig linslus igår i dokumentären, du kommer inte att missa mig! : )

2007-01-09 @ 08:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0