Snodd kroppsfixerad lista!

Vad tycker du om din kropp?

Lite för otränad och degig, men så har jag ju fött två barn och passerat 30 så det är väl naturligt. Börjar bli vän med den desto mer jag tränar och äter nyttigt.

Om du skulle förändra en sak på din kropp, vad skulle det vara och hur skulle du förändra det?

Då skulle jag vilja vara smalare kring midjan/magen. Eller kanske ha fastare bröst...hmmmm....

Vad är du mest nöjd med på din kropp?

Det är nog ögonen för att de är bruna och för att jag har långa ögonfransar. Men jag borde vara rätt nöjd med håret också. Har ett tjockt och lättskött hår.

Vad är du mest missnöjd med på din kropp?

Shit vad svårt! Det är nog magen tror jag. Svårt att få bort degen efter graviditeterna och flera års matfrossa.

Vems kropp i kändisvärlden skulle du vilja ha för en dag, och varför?

Då skulle jag vilja vara en liten och smal tjej som Eva Longoria från "Desperate Housewifes" bara för att få veta hur det känns att vara så pluttig och nätt. Själv är jag ju långstork och inte direkt nätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0