Söndagsbabbel

Gårkvällen blev jättelyckad! Kattis och Lelle kom vid fem och de hade med sig fina presenter till Isabella och Kalle. Vi åt god mat, Toastskagen till förrätt och Kyckling med champinjonsås till varmrätt. Sedan spelade vi förstås sällskapsspel och shottade Hot Shots- så där lagomt 80-tal! Det var kul och trevligt!

Har haft sovmorgon och i stort sett just vaknat. I eftermiddag ska jag och barnen gå över till Josse och Arvid och fika och byta julklappar. I senast laget, men vi har inte hunnit ses förrän nu. Innan dess blir det dock lite härlig bakislunch! Som vanligt. Men vad vore livet utan en flottig burgare och pommes dagen efter?

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Urkburk - jag är också bakis idag. Puss. Hälsa Josse :)

2007-01-14 @ 15:44:20
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Kattis

Tack för en supertrevlig kväll... Tur att jag fick er att skratta så gott när jag "såg suddigt" och hade vrickat tungan framåt midnatt! ;-) Var dock inte så bakis i dag utan har varit igång sedan 9 i morse. Snart bär det av till Bromma och flyg ner till Malmö.
Krama dina underbara barn och hälsa din "man" att jag vill ha receptet på toasten vi åt igår! Kram

2007-01-14 @ 17:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0