Strul och åter strul

Vilket strul! Igår kväll upptäckte Patrik att det hade varit inbrott i vår bil. Tjuvarna hade slagit sönder en ruta och rotat runt i bilen. I dag var vi därför tvungna att åka med bilen till verkstaden och Patrik kunde inte ta med barnen i en bil med trasig ruta och som är full med glassplitter. Så jag har fått stanna hemma från jobbet. En ledig dag helt plötsligt.

Men det var helt ärligt precis vad vi behövde. Har supermycket att stå i inför helgen. Vi ska ju ha barnkalas och gäster både på lördag och söndag. Dessutom ska jag på födelsedagsfest på fredagkväll och hade nästan funderat på att ställa in det för att hinna allt. Men nu löste sig det hela. Vi är mitt uppe i städning, matplanering och tvättstuga och Patrik har lämnat bilen på verkstad. Att det blev extrautgifter som vi inte har råd med just nu försöker jag låta bli att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch vad tråkigt med bilen, men vad skönt att du fick vara hemma och göra allt annat. Vilken stor tjej som var på bilden och klänningen var ju hur söt som helst.
Ni får ta och boka in en helg när ni kan komma och dela några vinare med oss...
Sköt om dig
Kram Linda

2007-01-04 @ 14:24:29
Postat av: Erica

Men fy fasiken vad tragiskt med inbrott, vilka idioter det finns.. *grr*

2007-01-04 @ 15:22:44
Postat av: Lelle

Skit åsså

2007-01-04 @ 16:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0