Super duper Greys

Jag vet att jag tjatar men fy fan vilket bra avsnitt av "Greys anatomy" som sändes igår! Som vanligt grät jag floder. Igår handlade det om en gravid kvinna som var med om en bilolycka. Till en början verkade hon vara helt okej, men så visade det sig att de inre organen var väldigt svårt skadade. Hon dog på operationsbordet och de hann precis plocka ut den lilla bebisen som var liten som en kattunge. Bråket mellan Grey och Dr Dreamy var förstås också en tårdrypare!

133335-46                
Dr Karev- en av mina favoriter i serien. Snygg, bad boy och lite elak, men i verkligheten gift trebarnspappa.

133335-45

Seriens triangeldrama- Addison (Dereks fru), Meredith Grey och Derek Sheperd. Kan inte bestämma mig för om jag vill att det ska bli kärlek mellan Grey och Derek eller inte. Gillar Addison för mycket.

I dag är det en lugn dag igen. Jobb, hem till barnen, träna, sova. The story of my life. Längtar till imorgon då jag ska ut och äta med svägerskan Ulrika på "Helens krog" och dricka vin och surra skit! Jippie! Vi har pratat om att göra detta i flera månader och äntligen blir det av!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja, det var ledsamt. Men Grey's är som vanligt superbra!

2007-01-24 @ 09:29:01
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: kerstin

Ja, shiiiit vad jag grät. Numer gråter jag minst en sväng till varje avsnitt :)

2007-01-24 @ 10:31:52
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0