Svettigt!

Puh vilken dag! Den var rolig men ack så svettig. Kom hem klockan två inatt efter en trevlig fest hos Linnea. Sen sov hela familjen till elva i morse. Mina barn gillar att sova vilket jag är mer än tacksam över! Sen blev det visserligen eld i arslet!

Bakade tårta, tog hand om barnen, gav dem lunch, städade, dukade och fixade i ordning mig själv på två timmar medan Patrik handlade. Klockan två när gästerna knackade på dörren för barnkalaset var vi i alla fall färdiga. Isabella fick fina presenter och hade kul med sina killkompisar. Vi känner nämligen bara ett par som har en tjej och de kunde inte komma.

Wiveka och Patrik och barnen har stannat på middag. Jag gjorde kyckling med skogschampinjoner och ris och det blev supergott! Men med fem barn, där alla är under fyra år, är det inte så lätt att sitta ned i lugn och ro och surra direkt. Det är tur att vi känner varandra så bra och har förståelse.

I morgon är det dags för nästa kalas. Då kommer Patriks föräldrar och Ulrika med familj. Men nu ska jag mysa med Pata i soffan. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0