Synd om mig...

Den halva pizzan jag skulle äta igår blev en hel pizza för jag var så hungrig och den var så jäkla god. Men sen sparkade min mage bakut och jag började må jätteilla. Gick och la mig och mådde pyton och till råga på allt fick jag feber också.

I dag är jag hemma från jobbet och jag vet egentligen inte vad som är fel på mig. Nu är jag bra i magen, mår inte illa eller så. Men jag har feber och ont i huvudet. Skumt som fan. Vet inte om jag har fått en mild variant av magsjuka eller en förkylning. Eller både och.

Jaja, nu ska jag gå och lägga mig och vila en stund igen. Många är sjuka på jobbet så det skulle vara bra om jag är frisk imorgon.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Din stackare! Hoppas du mår bättre och att du inte behöver ligga hemma och må dåligt alltför länge. Här härjar också kräsjukan. En kille på jobbet har varit hemma mån tis och i dag, men imorgon kommer han igen. Hans sambo är sjuk nu. Hela redaktione ska ju till Göteborg i morgon, jag hoppas inte vi kommer att ligga och kräkas på hotellet allihop i morgon kväll!
Krya på dig nu. Kram på dig vännen!

2007-01-17 @ 16:15:20
Postat av: A

Tack sötis! Mår lite bättre nu, men har legat och sovit och haft feber nästan hela dagen. Det konstiga är att jag bara har feber, inget annat. Det är nog mina snorungar som smittat mig!

2007-01-17 @ 17:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0