Cykelverkstad

Allsång på Skansen. Vilket sömnpiller. Det blir bara sämre och sämre för varje gång. I och för sig har jag aldrig tyckt att det varit bra, men det har i alla fall varit några artister med som riktar sig till folk under hundra år.

Vad var det bästa de hade att bjuda på ikväll? E-Type? Skojar de? Eller Thomas von Brömsen. Ööööhhh. Nej, jag tror fasen Arne "Rosen" Qvick var bäst ikväll och det säger inte lite om programmet.

Nu sa precis Anders Lundin att det är sista avsnittet nästa tisdag. MEN vad tråkigt. Verkligen.

                                                                     -----------------------

Ikväll har jag och Patrik jobbat med våra nya cyklar. Vi har monterat, skruvat och meckat i flera timmar och är faktiskt fortfarande inte klara. Det saknas en sak till barnsadeln och Patrik försöker göra en hemmagjord lösning. Men det verkar inte lyckas så vi får se om det blir något cyklande i morgon.

Det onda i halsen är borta och jag siktar i alla fall på träning i morgon efter jobbet. Ska nog testa bassängen som såg så himla inbjudande ut. Jag kan dock inte påstå att jag är särskilt duktig med mitt nya liv. Drog ju en pizza till lunch idag. Fy, fy!

   


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hahahaha... du gjorde precis som jag! Jag bokade in två pass på gymet, till torsdag och nästa måndag, i dag på jobbet och cyklade sedan hem och åt en stor pizza!!!

2007-07-31 @ 22:47:30
Postat av: Erica

Men vad du dissar Allsången... Gillade det bättre när självaste Lasse Berghagen var programledare :-)

2007-07-31 @ 23:20:57
Postat av: Sydde

Hej hej Anchi. Ser att du offentliggjort dig själv helt nu. Kul med bilder! Va fin du var med stormagen =)
När ska vi ta ett glas vin igen då? Vill höra om ditt nya jobb. (nej jag har inte läst din blogg på hela sommaren...)
Kraaam på'rej.

2007-08-01 @ 11:08:48
Postat av: A

Sydde- hej darling! Klart vi ska ta och dricka lite vin! Jag vill höra om ditt nya jobb också! Jag kan lite när som helst. När kan du? Kraaaaam!

2007-08-01 @ 11:54:17
Postat av: Erica

Jag vill se en bild på när hela familjen drar på en cykeltur nu mer era "nya" cyklar :-)

2007-08-01 @ 17:12:10
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: A

Bild kommer! : )

2007-08-01 @ 18:46:34
Postat av: KB

E-type är ju sååå töntig! Och dåligt upträdande... måste varit fel på mikcarna, man hörde hur DÅLIGT han sjöng *skratt*

2007-08-03 @ 11:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0