En av de bästa

Detta har varit en av de bästa helgerna vi haft på väldigt länge. Eftersom vi inte har gjort något särskilt så har den varit lugn och skön och samtidigt känts väldigt lång.

Igår hade vi riktigt mysigt. Vi åt gott, Kalle fick sitt efterlängtade lördagsgodis och fick somna till en film. Sen såg jag och Pata "Die Hard 4:0" som faktiskt var den bästa av alla Die Hard-filmerna. Och det var så mycket biljakter och skjutande att Patrik måste ha fått sitt actionberoende mättat för några veckor framöver. Avslutade kvällen med var sin toast skagen framför filmen. Underbart.

I dag har vi njutit av det fina vädret ute på gården. Fyllde en plaskpool som barnen härjade i medan vi lapade sol. Men det var så varmt att jag inte orkade sitta så länge. Istället gick vi upp och lunch och sedan sov vi en skön middag allihopa- utom Pata då som är på golfbanan.

Jag brukar vara lite rädd för såna här helger då ingenting händer. Men när jag väl har dem inser jag att de kanske är de bästa. Bara de inte sker alltför ofta.

På bilderna nedan: världens sötaste badgurkor!

image128

image129

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vilka sötnosar!

2007-07-22 @ 18:42:57
Postat av: Linda

Men jäklar vad hon växer... Dom är så söta! Vi har precis kommit hem från semestern uppe i Umeå. Det blev ju lite tråkig semester eftersom det regnade typ varje dag i två veckor.
Så nu är vi hemma och det är skönt.
Har du någon semester eller?
Hälsa alla.
Kram på dig

2007-07-23 @ 21:28:26
Postat av: Charina

Vad söta de är!!
Syns rätt tydligt vilkas barn det är, Isabella är ju väldigt lik dig och Kalle jättelik Patrik =)

2007-07-23 @ 22:11:46
Postat av: A

Linda- Nej ingen semester. Men vi kör den 5:e va? Först lådbilslandet och sen middag hos oss! Har du clearat med din sämre hälft? ; )
Charina- Jasså, annars får jag bara höra att båda är lik Pata. : ( Jag brukar tänka att det är tur att jag vet med säkerhet att jag är deras mamma.

2007-07-23 @ 22:39:24
Postat av: Charina

Nä, jag kan inte vara ensam om att se att Isabella är lik dig!!!

2007-07-24 @ 00:42:22
Postat av: Kattis

När jag var uppe i Luleå och visade bilder (i telefonen) på Isabella sa Sara och Sussi: Åh, en liten mini Anneli! Håller med dem, hon är lik dig och Kalle är en kopia av Patrik.

2007-07-24 @ 09:24:42
Postat av: Linda

Ja min sämre hälft tyckte att det skulle vara jättekul!!!
Vi kan väl höras snart så vi får prata lite skit och prata lite mer om den 4:e va!!!???
Visst menade du den 4:e?:-)

2007-07-24 @ 18:43:25
Postat av: A

Linda- ja, jag menade den 4:e. Lite förvirrad! Vi hör nån kväll och bestämmer mer! Längtar!!!

2007-07-24 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0