Fredag...

...och jag är helt slut. Veckan har varit så intensiv med mycket nytt att sätta sig in i samtidigt som jag har njutit av varje sekund. Och nu kan jag förresten berätta för er som inte vet, att jag jobbar på Expressen. Har clearat bloggen med min chef så det är lungt. Skönt att inte behöva vara hemlig längre!

Pata tog en öl med några kollegor efter jobbet och jag hämtade barnen och fixade käk till dem. Kände mig lite slö dock så det blev pizza till dem vilket de förstås jublade över. Sen lagade jag fläskfilé med en god svampsås och pommes till mig och Pata som vi avnjöt när han kom hem.

Nu ska vi landa i soffan och smutta på ett glas vin. Patas kompis Daniel har kommit över och Josse är på väg. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0