Lite av varje

Japp, Isabella kräktes hela natten så det blev inte mycket sömn. Men jag är dock inte särskilt orolig för att det är magsjuka. Vi blev nämligen dåliga i magen samtidigt hon och jag och nu när jag har tänkt efter insåg jag att vi åt en sak igår till middag, bara hon och jag- ärtor. Det måste ha varit det. Isabella var nämligen lite för frisk för att vara magsjuk. Det var mer som om något skulle upp ur magen. Och på mig skulle det ut.

Nog med skitsnack. Nu är hon frisk och allt är frid och fröjd.

Har ett underbart väder, men eftersom vi jobbar är det svårt att njuta av det. Jag hoppas det håller i sig så vi får åka och premiärbada i helgen. Nu börjar "24" och jag måste sitta bänkad. Natti, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0