Man mår som man förtjänar

Christ. Är svårt bakis i dag och vill helst bara lägga mig och sova igen. Var på trevlig middag hos Jonny och Maria igår och det blev Alias, poker och några drinkar för mycket. Visste redan när jag kröp i säng vid två i natt att det skulle bli en tung dag i dag.

Om jag hade fått ligga hemma i soffan och titta på en film ikväll hade det känts ok. Men jag ska på 30-års fest hos en kollega. Det är poolparty i Nykvarn och vi är ett helt gäng som ska dit. Blir säkerligen grymt kul., men just nu är jag inte så sugen. Återställare på tåget dit? Mycket möjligt.

Två bilder från gårdagen:

Pata och Jonny på G
image133

Noah och Kalle har slocknat i var sin soffa efter att ha lekt järnet.
image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0