Ny jobbvecka

Så var det måndag igen och en ny rolig jobbvecka har tagit fart. Den här veckan jobbar jag mellan nio och fem istället för, som jag alltid gjort, åtta till fyra. Och eftersom jag är ett vanedjur av sällan skådat slag hade jag väldigt svårt att ställa om mig. Jag planerade noga igår när jag var tvungen att stiga upp eftersom jag skulle lämna barnen och ge dem frukost innan dagis. Och jag kunde knappt sova i natt för att jag låg och tänkte på detta. Var orolig för saker som att inte ha ställt klockan rätt, för att jag inte skulle hinna ge barnen frukost och för att jag inte var säker på vilken tid tåget gick.

Men allt gick bra. Jag var på jobbet tio i nio och barnen fick sin frukost och kom till dagis i lugn och ro. Jag har dock varit trött i dag på grund av för lite sömn i natt. Ikväll ska jag i säng tidigt så jag är piggare och gladare i morgon.

I morgon får jag förresten fint besök. Då kommer min lillebror Micke och hans flickvän Erica och hälsar på. Ska bli så kul. De har inte varit här på över ett år och jag hoppas vi hinner göra lite roliga saker trots att vi inte har någon semester. Bland annat planerar vi att skaka våra rumpor i takt på Golden Hits på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0