Ombokning

I dag har vi bokat om vår resa. Vi har skippat Platanias och ska istället till RethymnonKreta. Jag har haft en känsla att jag ville åka dit hela tiden eftersom jag hade hittat ett hotell som är fantastiskt barnvänligt. Det finns små vattenrutchbanor i den ena barnpoolen för Kalle som han kommer att vara galen i. Dessutom finns det ett tåg som går runt anläggningen för barnen. Och utanför hotellet finns ett minizoo.

Därför följde jag min känsla och kollade upp om det fanns något ledigt och till min glädje fanns det ett rum kvar på samma datum som vi hade tagit ledigt på. Och det var dessutom tusen kronor billigare. Så vi slog till och bokade om och nu är allt betalt och klart! Jippie! Längtar så det gör ont!

Ikväll har Josse och Arvid varit här och käkat middag. Vi spelade lite Buzz och babblade medan killarna rev ut sovrummet. De skulle titta på film, men när de träffas har de så svårt att koppla av, de vill mest busa. Men de är så söta ihop att det är förlåtet.



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh Kreta är så jävla härligt :)
Gud nu gör du mig avensjuk!

2007-07-25 @ 20:42:13
URL: http://www.alltochallo.blogg.se
Postat av: Kattis

Vilken tur att det var ledigt just det datumet... ibland ska man ha tur! Och att det var billigare dessutom - suveränt! Nyfiken på vilket hotell ni valt... ;-)

2007-07-25 @ 21:23:24
Postat av: A

Kattis- Ja, det var toppen. Det heter Ibiscos garden. Tror det blir superbra för barnen! Kram!

2007-07-25 @ 21:27:02
Postat av: Erica

När far ni??

2007-07-25 @ 21:38:51
Postat av: A

Om två månader!

2007-07-26 @ 09:49:17
Postat av: Anonym

Såg ju jättemysigt ut!!! Förstår, nu när jag sett bilderna, att Kalle kommer tillbringa all sin tid i den roliga vattenrutchbanan.;-)
Kul att det finns en liten djurpark i närheten också.

2007-07-26 @ 09:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0