Party, party

Kom hem vid tre i natt efter en mycket rolig kväll. Den började i Nykvarn som ligger fem mil utanför Stockholm. Anna på jobbet fyllde 30 och hade en mysig fest i en villa med pool. Och finns det pool nåste man ju förstås bada. Några av oss hoppade i trots att det knappt var plusgrader utomhus. Och det var grymt kallt, men efteråt kändes det väldigt uppfriskande och skönt.

Festen fortsatte med grillning, massor av vin och massa snack  och skvaller. Som det ska vara. Vid tolv tog vi en taxi tillbaka till Stockholm för att gå ut på krogen och den taxichaffisen kan inte ha haft det lätt. Vi skrålade ikapp med gamla låtar på radion på högsta volym samtidigt som vi delade på en vinflarra.

Väl inne i stan hamnade vi på Solidaritet. Men som vanligt med ställerna kring Stureplan så suger de och efter en drink och några danssteg gick vi vidare för att hitta en mysig bar. Men där slutade kvällen. Några drog hem medan jag och tre till drog till McDonalds för att käka fyllemat.

I dag hade jag tänkt hitta på något med barnen ute. Kanske gå till någon park och ha picknick. Men eftersom regnet som vanligt faller så blir det en mysdag inne. Lite bullar, lite film och lek. Såna dagar är också bra och ska inte underskattas.

image136
Pontus, Erik, Josse och jag är de enda modiga (eller dumma, för idag har jag svinont i halsen).
 
image137

Några av partybordets medlemmar: Erik, Josse, Anna, Paul och Rebecka.

image138

Jag och Josse på partyhumör!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Kul att se bilder på dig! :-)
Låter - och ser ut - som att du haft en trevlig helg!

2007-07-30 @ 16:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0