Så otroligt kul!

Den här dagen har nog varit en av mina roligaste dagar i mitt liv- jobbmässigt alltså. Det har varit fartfyllt, spännande och roligt och jag känner mig pigg och lycklig. Man mår tydligen grymt bra av att byta jobb.

I morgon ska jag kanske ta en liten after work med mina nya kollegor vilket blir skoj. Man lär aldrig känna någon så bra som över ett eller två glas vin. Inte sant?

I övrigt händer inte så mycket annat. Mitt liv kretsar just nu kring mitt nya jobb och jag bryr mig nästan inte om att planera något annat. Tänker inte ens på att planera upp helgen, vilket är olikt mig. Tänker nästan inte ens på bloggandet. Jag måste ju vara sjuk. Tur att jag tänker på mina barn i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja man mår verkligen grymt bra av att byta jobb... du kommer väl ihåg vad de sa när jag hälsade på gamla jobbet i maj?! Din tur om en månad eller två! ;-)

2007-07-03 @ 19:00:49
Postat av: Charina

Att ha ett jobb man trivs med är ju som a och o eftersom man spenderar så mycket tid där. När och var kan jag läsa dina första alster nu då?

2007-07-04 @ 11:35:52
Postat av: A

Om du vet vilken tidning jag jobbar på så gå in där och kolla på lokalsajterna....

2007-07-04 @ 13:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0