Spelkväll

Ikväll har vi haft spelkväll. Jag, Patte, Micke och Erica körde "Vem vill bli miljonär" och det vill vi ju alla. Mest jag kanske.

Och det gick bra för mig. Mycket tack vare att jag hade valt en sån underbar vän att ringa när jag var tvungen att använda min livlina "ring en vän". Linda ställde upp tre gånger, svarade rätt och hjälpte mig att komma på en klar andra plats. Men det enda som räknas är ju att vinna och det gjorde Patrik som vanligt. Suck.

Nu är det snart läggdags. Jobb i morgon och jag längtar! Och det känns så bra att jag gör det. Och med en sån här skitsommar med regn så kan man lika gärna jobba.

Kommentarer
Postat av: Linda

Glad att stå till tjänst!
KRam

2007-07-12 @ 12:52:19
Postat av: KB

Synd att inte den andra hjälpen var hemma... för då hade du vunnit ;-)

2007-07-12 @ 13:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0