Tungt

I dag var jag som sagt och tränade efter jobbet. Innan jag gick ut och ställde mig på löpbandet för att börja kampen mot fettet ställde jag mig på vågen i omklädningsrummet. Drygt fyra kilo upp sedan jag började mitt lata leverne i början av maj. Kände skitjobbigt med tanke på vilken bra form jag var i då. Känns supertungt att ha tappat allt.

Jag sprang i en halvtimme och gick med en maskin som funkar som skidor i tio minuter och svettades som en sumobrottare. Det både kändes och gick bra och nu är jag riktigt laddad för att börja träna igen. Nästa gång, måndag eller tisdag, ska jag testa simbassängen.

I morgon blir det inte mycket bloggande. Direkt efter jobbet ska vi på middag hos Jonny och Maria. Trevligt, trevligt.

På tal om jobbet. Jag älskar det. Varje gång jag pratar med mamma berättar jag hur lycklig jag känner mig över tillvaron. I dag var förresten mina små troll upp och kollade in morsans arbetsplats. Kalle tyckte det var väldigt spännande innan, men sen när han kom upp på tidningen var det inte lika kul. Han tröttnade snabbt. Han trodde nog att jag jobbade med något riktigt häftigt. Som rallyförare kanske.

image130

Bild från den tiden då man var riktigt tjock. Kanske bra att titta på nu när man klagar över lite put på magen.

Kommentarer
Postat av: Lelle

Tycker du ser bra ut. tycker inte att du har gått upp några kilo.. ha en bra helg
kram Lelle

2007-07-26 @ 19:54:58
URL: http://lellee.blogg.se
Postat av: Charina

Vilken vacker bild! Hur många dagar hade du kvar
på bilden?

2007-07-26 @ 22:05:56
Postat av: A

Charina- Jag hade ca en vecka kvar. Ja den är fin, väcker minnen!

2007-07-27 @ 08:35:26
Postat av: A

Ser nu att den är tagen på kvällen 27 december och jag födde ju på morgonen den 2 januari så det är sex dagar då.

2007-07-27 @ 09:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0