33 helt ointressanta frågor snodda av Erica

1. Vad är det bästa med dig? Att jag är som jag är
2. Vad är det sämsta med dig? Ibland för rättfram, kort stubin, envis
3. Hur var du som barn? Nyfiken, framåt, bestämd
4. Har du bra kontakt med din familj? Mycket
5. Har du varit intim med en kvinna? Nej
6.  Har du varit kär? Många gånger
7.  Hur långt var/är ditt hittlls längsta förhållande? Har varit med Pata i åtta och ett halvt år.
8.  Hur stora fötter har du? 41
9.  Hur ofta filar du dem? Aldrig
10. (m) eller (kd)?
 M
11. När var du riktigt full senast? Fråga mig i morgon
12. När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Fråga mig i morgon
13. När dansade du senast? Minns inte, men det lär bli ikväll
14. Följer du någon TV-serie? Greys, 24, Desperate Housewifes, Prison Break, Scrubs
15. Vilket stjärntecken är du född i? Fisk
16. Vad gjorde du nyårsafton 1999? Var med Patrik på fest inne i centrala Stockholm
17. Boxers, briefs eller tanga? På killar? Boxer såklart
18. Vart vill du åka på solsemester? Thailand
19. Hur håriga ben har du? Just nu släta
20. Brukar du bada på sommaren? Gärna
21. Älskar du alla former av sport? Nej jag nästan hatar sport
22. Är du med i någon fackförening? Nej, har gått ur men begärt inträde nu igen pga av nytt jobb
23. Gillar du parmesan? Älskar
24. Har du gjort något kriminellt? Ja, snattat en gång som tonåring
25. Knarkar du? Aldrig
26. När åt du kött senast? Igår till middag
27. När hiv-testade du dig senast? Nio år sedan
28. Sopsorterar du flitigt? Nej
29.  Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig vardag? Fem 
30.  Har du några allergier/handikapp? Massor- allergier alltså.
31. När besökte du ett gym senast? För någon vecka sedan
32. Äger du en cykel? Ja
33. Prenumererar du på någon tidning/något magasin? Ja, Mama och Matmagasinet

Kommentarer
Postat av: Micke

Du var i Österrike!!

2007-06-20 @ 17:24:56
Postat av: Erica

Men gud vad du läser blogg nu då =)..varför skriver du inget i min blogg då Micke... taskmört!

2007-06-20 @ 21:27:33
Postat av: Linda

Nä men nu skrev du väl fel... HIV-test har du
väl gjort för 4 resp 2 år sedan..:-)

2007-06-21 @ 19:56:38
Postat av: A

Ja för fan, det är sant. Man gör ju det vid graviditeter. Tur att ni rättar mig! Hahaha!

2007-06-22 @ 10:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0