And the winner is...

...Anneli! Japp, tro det eller ej men jag tog hem segern i tjejgänget. Med ett poäng före Erica. Men ett poäng räcker långt ibland. Min sämre hälft som var så orolig över min form gjorde dock inte sin uppgift utan kom tvåa efter Micke. Därmed kom vårt lag tvåa totalt sett. Men, men det blev ju ändå en segeröl för oss fyra som Daniel och Kattiz, förlorarna och chaufförerna, fick bjuda på.

Nu väntar förfest, middag på färjan och sedan party all night long. Segerns sötma smakar bra!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Seger öl????? Det var bara jag och erica som drack seger öl, ni var "first loser"!....

2007-06-27 @ 16:37:56
Postat av: Kattis

Ja där ser du. Att vila sig i form är ju kanonbra! ;-) Grattis!!!

2007-06-27 @ 17:57:59
Postat av: Erica

Jag tror inte att Anneli har vilat sig i form, med tanke på hur BRA hon var....kan inte vara möjligt =) Undrar hur, när och var hon har tjuvtränat?? *haha*

2007-06-29 @ 14:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0