Äntligen fredag

Har haft snormycket att göra på jobbet i dag, men nu har det lugnat ned sig och jag och Linda ska ta en långlunch. Springa lite i affärer och äta förstås. 

Ikväll blir det som vanligt fredagsmus. Pata är på after work och hinkar öl så jag och barnen ska mysa själva. Funderar på att vara onyttig och slö och ta med dem på Max och käka. Sedan blir det väl Bolibompa och nått gott i soffan. Och när barnen har somnat tror jag att jag ska titta på "Efter bröllopet" som alla säger är så fruktansvärt bra. 

I helgen händer inte mycket. Det är något jippo i centrum på lördag som vi ska gå ned och titta på. Sedan kommer  Linda och Dan över på middag och ska titta på fotbollen. Inte särskilt upphetsande. Fotbollen alltså. Är extremt ointresserad. Snark. 

Söndag är jag änka igen. Patrik ska spela golf. Men eftersom det ska vara 25 grader varmt blir det nog till att sitta på gården och njuta av värmen så jag klagar inte. 



Kommentarer
Postat av: Jennie

Härligt att värmen är tillbaka igen :)

2007-06-01 @ 11:08:13
URL: http://knasig.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh, Efter bröllopet är underbar!!!

2007-06-01 @ 16:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0