Babbel

Japp, då går jag på min sista hela vecka på gamla jobbet. Sedan är det tre dagar kvar och därefter tack och adjö. 

Är så allergisk att jag är svullen i hela ansiktet när jag vaknar på morgonen. Nu börjar jag misstänka att det är något i vårt sovrum. Ska storstäda i dag så det inte ligger en död katt eller något bakom sängen. Är ju allergisk mot pälsdjur. Och Patrik rakade sig igår så det kan inte vara han. Och sängen är ju ingen Hästens, så det kan inte vara det heller. 

Skämt å sido så är det superjobbigt. Det är nästan som att jag har influensan men bara på natten. Skumt. Käkar Clarityn som godis för att överleva. 

Läste btw om alla luftballonger som kraschade i ovädret igår. Jag såg dem passera utanför vårt hus vid åttatiden igår, just när ovädret började. Jag kommenterade då till Patrik att de flög i ovädret och att jag hade varit rädd om jag hade varit en av dem som åkte. Sen gick det som det gick. Jag skulle aldrig sätta mig i en luftballong. Är alldeles för rädd om livhanken- feg kan man också säga. 



Kommentarer
Postat av: Kattis

Din stackare - hoppas pollen försvinner snart och att du inte hittar en död katt bakom sängen... ;-)
(Omar som sitter bredvid mig hälsar att pollenmedicinen Kestine är bättre än Clarityn... han är superallergisk!)
Ja, läskigt med luftballongerna, menjag tycker det är mysigt - om vädret är fint vill säga. Har ju åkt luftballong över Luleå och ska (om vädert tillåter) flyga över Stockholm den 30 juni! ... om det finns tillräckligt med ballonger nu när så många kraschat och gått sönder!?

2007-06-11 @ 13:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0