Babbel

1:a juni idag och det känns som oktober ute. Det blåser och är ruggigt och det är ingen värme. Maj har varit en riktig pissmånad när det gäller vädret och jag kräver att juni blir bättre. Speciellt eftersom vi har vår enda lediga vecka då under hela sommaren.

Har slutat tidigt och möttes av en överraskning. Fönstret i köket hade blåst upp och vält omkull en blomkruka som stod framför. Så det var bara att börja städa. Det var i och för sig bra för då dammsög jag hela lägenheten så jag slipper göra det imorgon.

Ska eventuellt ta med barnen och gå med Linda och Dan på kinarestaurang ikväll. Vi kör kinesiskt i dag, hahaha. (Min lillebror Micke tycker att jag och Patrik jämt äter så internationellt. Är det inte thaimat så är det italienskt.)
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Trist början på somamren för er! Här har det varit + 25 och strålande sol. Högsomarvärme med andra ord. Har varit och shoppat i Malmö idag och köpt en assnygg jeansklänning på Sisters. ;-)
(Håller inte med dig om maj, tycker den varit bra - knappt nåt regn och relativt varmt... Ni får flytta söderut helt enkelt!) ;-)

2007-06-01 @ 16:25:31
Postat av: Erica

Märker samma tendens hos min lillebror... Pesto och ruccolasallad *hahaha* Jaa ni Stockhomare =)Fast jag, till skillnad från Micke gillar sånt. Matkulturer är intressant och det är roligt att prova på internationella maträtter... Gott också!

2007-06-02 @ 17:01:46
Postat av: Peter W

Men skit ner dig syster :-D

2007-06-05 @ 14:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0