Barnfri fredag

Det har varit en minst sagt händelserik dag på jobbet. Kan inte berätta så mycket om det annat än att det var drama. Det var skönt att gå hem om jag säger så.

Väl hemma kom Patriks bror Jocke till oss för att vara barnvakt. Jag och Patrik begav oss till Kista centrum där vi först käkade middag och sedan gick på bio. Vi såg Oceans 13 som hade premiär igår.

Betyg: AAA. Den var precis som recensionerna sagt; sämre än ettan, bättre än tvåan. Brad Pitt och George Clooney är sköna snubbar att se på, både när det gäller skådespelarinsatserna och utseendet. Klart sevärd film, dock inget måste att se den på bio. Funkar lika bra att vänta tills den kommer på DVD.

Nu ska jag ringa mamma och sen ska jag slappa i soffan. Vilken avkopplande fredagskväll.





Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, nu blev jag nyfiken...

2007-06-09 @ 00:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0