Fyra dagar kvar!

Kampen om att få smör på mackan fortsätter. I morse när jag köpte min frukostmacka bad jag om att få ett litet smörpaket också eftersom de aldrig smörar sina smörgåsar. Tjejen bakom disken gav mig det jag bad om, tittade lite konstigt på mig och sa "Folk brukar inte vilja ha smör på". Vad den anorektiska bruden i kön bakom mig tänkte är ju givet. Men vem bryr sig. Jag gillar smör och jag vill ha det på mina smörgåsar. Mer extrasaltat bregott till folket som min svägerska Erica så vackert sa. 

Fredag idag! Hurra! Pata är på jobbfest så det blir en lugn hemmakväll ensam med barnen. Vi har planerat att leka dockteater med fingerdockor. Och äta gott förstås. Överväger om vi ska vara lata och gå på Max eller om jag ska slänga ihop något smarrigt hemma. Vi får se hur jag känner i slutet av dagen. 

När den här dagen är slut har jag endast tre jobbdagar kvar. Känns märkligt. 


Kommentarer
Postat av: Missankre

haha :P

2007-06-15 @ 09:39:31
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0