Hemresa

I går åkte jag och Pata in till stan och shoppade lite kläder. Jag fick ju ett presentkort på H&M när jag slutade på mitt jobb och igår rök en tredjedel av pengarna. Det blev underkläder, två klänningar, ett par byxor och en handväska.

På kvällen var vi bjudna till Helena och Janne på middag. Käkade gott grillat, drack vin och hade trevligt. Kom hem vid halv ett och fick sovmorgon i morse så att vi ska orka dagen. I dag lämnar vi nämligen Luleå och styr kosan mot Solna igen.

Ser inte fram emot dagen eftersom vi ska tillbringa den i en bil. Det är ju aldrig lika roligt att åka hem som att åka iväg på semester. Men det går säkert bra. Vi ska göra många stopp och vi har inte bråttom eftersom det är lördag och barnen inte ska upp till dagis i morgon. Är väl hemma igen innan midnatt skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Erica

Men va?? Bara en tredjedel? *haha* Men det är bra spara tills du kommer hem, där det finns lite större utbud i likadana butiker

2007-06-30 @ 12:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0