I dag gäller det!

I dag ska jag spela golftävling! Har inte hållit i en klubba på fem år och eftersom Patrik och jag spelar i lag var han ytterst orolig över min form. Jag har hela tiden sagt att han ska chilla. Jag vilar mig i form. Haha.

I går kväll åkte vi i alla fall ut till golfbanan för att slå några hinkar och ta mig tusan om det inte gick lysande för mig. Jag slog bättre än jag någonsin gjort och Patrik blev genast mycket lugnare.

Klockan tolv går startskottet. Jag, Kattiz och Erica går tillsammans och Patrik, Daniel och Micke. Sen läggs våra poäng ihop och det par som fått sämst får bjuda de andra på öl efteråt och sedan köra från golfbanan.

Efter tävlingen blir det Singstar hos Micke och Erica och klockan sju har vi bokat bord och ska käka på Färjan. Låter väl mysigt! Tyvärr öser regnet ned inne i stan just nu, men jag hoppas att det är tillfälligt och att det blåser bort.

Håll nu tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Låter skoj - hoppas regnet inte stannar alltför länge! Vart ska ni spela? I Rutvik, eller?

2007-06-27 @ 11:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0