I fablernas värld

Vaknade i natt av att Isabella skrattade bubbligt och högt. Sedan pratade hon lite för att sedan fortsätta skratta. Hon hade väldigt roligt. Men med tanke på att hon var ensam i sovrummet var jag tvungen att gå och och titta till henne. När jag kom in sov hon som en liten gris med blöjrumpan upp i vädret. 

En stund senare vaknar Kalle som sover mellan mig och Patrik. Han sätter sig upp och kastar undan kuddarna. Han berättar att han letar efter sitt racerflygplan som han har glömt hos mormor och morfar. Han letar lite till, under mitt täcke och under sin kudde igen. Jag lovar honom att vi ska leta reda på flygplanet i morgon och då lägger han sig nöjt ned och somnar. 

Sedan började jag drömma väldigt konstiga drömmar. Jag var bäst på allt. Jag minns att jag körde motorcykel och jag gjorde det bra. Det måste vara kommentaren om mina tuttar som inspirerat till en dröm full med självförtroende. 

Under alla de här nattliga aktiviteterna vill jag påpeka att Patrik har sovit som en stock. Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Peter W

Drömde inatt att jag var huvudrollsinnehavare i serien LOST och att vi var på inspelningsplatsen och spelade in ett avsnitt...haha, vart får man allt ifrån?

2007-06-14 @ 10:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0