Konstig dröm

I natt drömde jag så konstigt och så tydligt att jag mindes allt när jag vaknade. Jag drömde att jag och Patrik gjorde slut och att jag blev tillsammans med min kusin Janne (lite obehagligt och förlåt Helena, men det var bara en dröm! Hahahaha). 

Hur som helst var jag och Janne jättekära och jag trodde att jag hade gjort rätt som dumpat Pata. Men så upptäckte jag efter ett tag att det blev vardag även i det nya förhållandet och jag började ångra mitt val. Sen vaknade jag. 

Jag och Linda har pratat om drömmen och försökt tyda den och kommit fram till att den måste betyda att jag vet att gräset inte är grönare på andra sidan. Vilket jag gör. Jag är glad över att ha den man jag har även om jag ibland skulle vilja ge honom en spark i arslet för diverse saker. Men det hade jag nog velat göra med vem jag än var tillsammans med. Ingen är ju perfekt. Inte ens jag! Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Erica

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Skulle vara obehagligt om man var helt perfekt eller levde med någon som är det!!!

2007-06-07 @ 14:23:08
Postat av: Charina

Stackars Erik, han kan inte ha det lätt. Tänk att behöva leva i glansen av perfektion hela tiden. Jag tycker dock inte alls det är obehagligt att vara perfekt..känns rätt ok faktiskt =D
HÅret har kommit så nu är jag på sååå bra humör.

2007-06-07 @ 19:43:33
Postat av: A

Charina- Hahaha, ja han har det inte lätt må jag säga!

2007-06-07 @ 19:51:06
URL: http://norrtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0