Skojsigt

Gårdagen var lyckad. Sjöng först SingstarPlaystation hemma hos Micke och Erica och det var ju hur kul som helst! Nu har jag startat projekt övertalning att få Pata att gå med på att vi också ska köpa ett sånt.

Sedan hade vi bokat bord på Färjan klockan sju och det var strålande vackert väder. Regnet var som bortblåst. Det enda minuset under kvällen var att det tog två timmar innan vi fick vår mat. Vi klagade på detta och fick en runda öl som plåster på såren. Men det betydde att vi hann dricka nästan tre öl innan maten kom och då var i alla fall jag inte särskilt hungrig längre.

Men förutom detta hade vi riktigt roligt. Dansade till schlagers, drack shots och surrade. Längtar redan till nästa år!

I dag är det slött. Jag sov till elva, sedan har jag och Kattiz legat på soffan och sovit och nu har plötsligt nästan hela dagen gått. Men med tanke på att det regnar ute så gör det inte så mycket att jag har tillbringat dagen inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0