Små, men naggande goda...

När jag promenerade hem från jobbet i dag passerade jag en uteservering där det satt två gubbar i 70-års åldern. De tittade på mig och precis när jag gick förbi dem sa den ena till den andre:

"Det var ett par fina bröst. Lite små, men fina."

Jag tar det som en komplimang eftersom jag ändå har ammat två kids och tuttarna inte längre är vad de en gång var. Men det hade förstås suttit bättre om kommentaren kom från en 25-åring. De där gubbarna är ju inte direkt kräsna.

Nåja.

Väl hemma gjorde jag och Josse sällskap till dagis och hämtade ungarna, och eftersom vi båda var bakis och utan karlar hemma, så bestämde vi oss för att gå och käka pizza. Riktigt onyttigt, men ack så gott!

Nu ska jag snart lägga barnen, ta en lång skön dusch och sedan kraschlanda i sängen. God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Erica

Hellre små och fina, än stora och hängiga!! Skulle också ta det som en komplimang. Tycker dock att det var ena riktigt gubbsjuka farbröder...=)

2007-06-13 @ 19:29:01
Postat av: A

Hahaha, ja det var de verkligen. Först blev jag äcklad, men sen gick jag vidare glad i hågen över mina fina tuttar! : D

2007-06-13 @ 19:44:37
URL: http://norrtjejen.blogg.se
Postat av: Kattis

Snuskgubbar där! hahaha! Men rätt roligt... skulle också bli glad! :-)

2007-06-13 @ 23:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0