Snor en lista från Erica

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Ja varje dag
Vad åt du senast?
Äter i detta nu en smörgås med ost och skinka
Har du fått någon komplimang idag?
Nope
Har du varit med i en rättegång?
Nix
Är du polare med grannarna?
Polare och polare. Vi stannar och pratar, men thats it. 
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Kommer inte ihåg...
Hur bra är din syn?
Sådär. Klarar mig nästan inte utan glasögon. 
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Kanske (jag antar att här menas i en hajbur)
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Den inatt.
Vem ringde dig senast?
Linda
Vilken tid gick du upp imorse?
 
06.40
Vad ska du göra i helgen?
Grilla på gården med några vänner
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Det är från Fanny och det står "Hej babe! Såg att du ringde men jag kunde inte svara då. Hörs imorn? Kramar Fanny".
När var du riktigt sjuk senast?
Under inskolningen med Isabella. Flunsan. 
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Ja, det måste ju ha varit Magdalena Graaf, Magnus Hedman och Camilla Läckberg för en vecka sedan
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Då sov jag lite oroligt
Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toaletten
Vad ska du göra efter det här?
Jobba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0