Tre dagar kvar!

Tjoho! Inne på mina sista dagar på min arbetsplats och jag är helt överöst med jobb. De tänker utnyttja mig till max nu innan jag går hem. Men det är helt ok, då går tiden fort. 

I morgon ska jag till frisören och bli snygg i håret, sen på onsdag ska jag slå klackarna i taket. Då är det dags för min avskedsfest och jag är laddad till topp. Ska bli riktigt kanoners på företagets bekostnad. 

Sedan har jag semester i en och en halv vecka. Har inte riktigt bestämt vad vi ska göra, men vi pratar om att åka söderut. Skönt blir det hur som helst. 

Kommentarer
Postat av: Erica

Fan vad skönt att snart få lite semester...!

2007-06-18 @ 12:14:21
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Kattis

Kom hit vettja! ;-)

2007-06-18 @ 13:39:01
Postat av: KB

Hoppas ni får värme för här är det KALLT!!!

2007-06-18 @ 15:04:52
Postat av: Kattis

Här är det 20 grader och sol just nu...;-)

2007-06-18 @ 18:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0