Update

Har haft en stressig dag på jobbet på grund av att vi varit kort om folk så jag var rätt trött när jag åkte hem. Slutade tidigare och åkte till dagis för att de hade vårfest. Barnen sjöng sommarvisor och vi fikade kaffe och bulla. Det var kul att prata med Josse, Malin och några av de andra föräldrarna.

När vi skulle gå hem hade jag planerat att inte äta nått mer än en smörgås till middag för att vara lite nyttig. Men så ringde Ulrika och undrade om vi skulle gå ut och käka på restaurang i det fina vädret och det kunde jag förstås inte motstå.

Vi hamnade på Huvudstarestaurangen, åt gott, pratade, drack en öl och hade trevligt. Barnen var lugna och fina så man kan säga att det var lyckat! Men inte särskilt nyttigt dock.

Nu har glinen lagt sig och jag ska slänga mig i sängen och glo på Desperate Housewifes och Greys Anatomy som jag har spelat in. Pata är på konferens tills i morgon så jag har både kvällen, fjärrkontrollen och sängen för mig själv. Ibland är det riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: Charina

Vilken härlig dag du har haft. Jag har också haft en sådan där kanondag. Jag har jobbat med flyt halva dagen, spenderat andra halvan i en liggstol medan Selma plaskat i sin lilla pool. Avslutat med lite grillning, nu myser jag ensam medan Erik och din bror golfar. Livet är så underbart ibland! Hoppas hela sommaren blir fylld av sådana dagar!!

2007-06-07 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0