Yesterday

Det blev kändisfest igår i alla fall. Jag är inte så svårövertalad så efter två glas vin med Jesper, Ola och Linus på jobbet bestämde jag mig för att hänga på. Ulrikas kompis hade ställt in deras middag så hon följde också med på festen som var på ett café på Kungsholmen. Där bjöds på god buffé, öl, vin och massor av kakor och bullar. 

Hade väldigt trevligt, det var glad och avslappnad stämning och gott om sittplatser. Det kryllade kanske inte av kändisar på festen, de kändaste var väl typ Runar och Rafael Edholm. Men å andra sidan så var i alla fall inte jag där för kändisarnas skull. Jag jobbade ju inte utan var bara där för att roa mig- och roligt hade jag. 

Vid elva tyckte jag dock att det var dags att börja tänka på refrängen, som det så vackert heter. Men trots den relativt tidiga hemfärden är jag i alla fall trött och seg i huvudet i dag. Skulle kanske ha bytt ut de två sista ölen mot vatten. Men vem orkar vara så förståndig när man har roligt?

Det blev en fet macka med bacon och majonäs till frukost och det lär bli något salt och gott till lunch. Och det blir till att sova tidigt i kväll. Så är dagsformen.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Låter som "dagen efter" en trevlig kväll... ;-)

2007-06-13 @ 11:00:24
Postat av: Peter W

Glidarn... ;-) Varför får aldrig jag nå inbjudningar till kändisfester? :-)

2007-06-13 @ 11:13:50
Postat av: Erica

Jaa..jag vill också gå på kändisfest. Jag får ALDRIG se nån kändis =)

2007-06-13 @ 12:47:47
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Charina

Men Erica, du är ju sambo med en kändis! Jag har ju sett M på både tv och i tidningen (vimmelbilder) =)
A: Jag är så förundrad över att du kan gå hem kl 23, har jag väl gått ut går jag inte hem förrän det är stängt. Starkt!

2007-06-13 @ 13:04:10
Postat av: A

Charina- Jag skulle ju upp och jobba och då brukar jag faktiskt vara ganska duktig på att ta mig hem i tid. Jag vet hur jobbigt det är dagen efter annars. Lite förståndig är jag i alla fall...: )

2007-06-13 @ 13:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0