Andra chansen-eftersnack

Hade ju bara ett rätt på tipset om Andra Chansen igår, men det var ju svårtippat. Dessutom var det otroligt orättvist upplagt. Jag hade gärna sett Jessica Andersson och Sanna i finalen, men eftersom de mötte varandra så gick ju inte det. Det hade ju varit bättre om alla hade fått tävla mot varandra, men det är klart, SVT tjänade grymt mycket pengar på detta vis.

Skönt att slippa Nanne i finalen. Det trodde jag inte.

Nu har de börjat spela finallåtarna på radio. Hörde The Arks idag, den är grym! Men så är även Andreas Johnson. Jag vet inte vilket ben jag ska stå på.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Du är nämnd i min nöjeskrönika i morgon! ;-)

2007-03-04 @ 18:06:04
Postat av: A

Va? Hahaha! I ett smickrande sammanhang hoppas jag! : )

2007-03-04 @ 18:33:37
Postat av: Kattis

Det handlar om mitt "tv-missbruk" och att du tycker jag är knäpp som inte kollar på Grey's Anatomy och att jag aldrig sett 24! Du får gå in och läsa på xtrahelsingborg.se

2007-03-04 @ 18:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0